Isteni ölelés

"Te tanítasz engem az élet ösvényeire" (Zsolt 16:11)

Blog üzenet

2020. augusztus 03. 11:09 - joovik04

Sziasztok! 

Remélem jól vagytok. Valószínűleg feltűnt nektek, hogy egy pár hétig nem posztoltam semmit. Most egy nehéz időszakon mentem keresztül. Kerestem önmagam, kerestem Istent. Úgy gondoltam, hogy nem szeretnék hiú ábrándokat ébreszteni senkiben. Nem voltam képes arra, hogy úgy posztoljak valamit, hogy nem hiszek abban, amit leírok. Igen, még én is képes vagyok meginogni.:) Most már jól vagyok és teljes erőmmel azon leszek, hogy elhozzam nektek az örömhírt ide az egycseppmez.blog.hu-ra. Soha ne higgyétek azt, hogy Isten elhagyott titeket! Erről is fog szólni a szünet utáni első posztom. Igyekszem aktívabb lenni, fejleszteni a blogom. Köszönöm azoknak, akik velem tartottak eddig, tegyék ezt továbbra is így! :) Ha valakinek bármilyen gondolata is van, nyugodtan írja meg nekem ide a blogra, vagy az email címre: isteniolelesblog@gmail.com, akár az oldallal kapcsolatban is, én nagyon várom őket. Együtt jobbak vagyunk! Osszuk a blogot, hogy minél több emberhez eljusson! Ha felmerült benned kérdés, esetleg panasz, nyugodtan írj nekem üzenetben, igyekszem válaszolni rájuk. 

Változások: Készítettem egy email címet a felületnek, illetve hirdetéseket is engedélyeztem, akinek ezzel valami kifogása van, szóljon!

Ahogy a Viskó című filmbe is van: "Én csak szeretném látni az embereket, ahogy megismerik Papát."  

Köszönöm, hogy vagytok! Baráti üdvözlettel:Viki

Felhők Sun Napsütés - Ingyenes fotó a Pixabay-en 

Szólj hozzá!
Címkék: Üzenet

A bejegyzés trackback címe:

https://egycseppmez.blog.hu/api/trackback/id/tr416101902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása